♥ Seram: Lembaga Hitam ♥


Few weeks ago aku rasa macam berperang dengan perasaan sendiri
huru hara dalaman aku semuanya serba tak kena
nak nangis ada semua perasaan tu ada lah senang cakap

Yang lagik best siang hari kau actually gangguan nie
always siang or malam still ada sometimes memalam rasa
seram semacam jek mesti dah taw lah benda tu ada kepoh

Ko bayangkan tengah solat rakaat pertama tengah baca
surah Al-Fatihah sekali pap ko nampak benda tu
and benda tu nampak kau then memasing terkejut
hah tu yang aku kena

Tinggi giler setinggi pintu tapi benda tu siap tunduk
coz tinggi kan hitam legam ada mata and mulut
hidung aku tak sure ada ke tak then lepas tu zass hilang

Aku still tak boleh lupa weyy rupa benda hitam tu
hmmm mesti kerja dia selalu kacau-kacau seakan
akan orang melintas or jenguk kepala kat pintu bilik

Before nampak tu memang aku rasa macam leher kena
cekik but ingat dah nampak then rasa tu hilang sekejap
lepas tu start dada rasa sesak macam kena duduk lepas tu
leher rasa macam kena cekik tak selesa

Masuk bilik lagik terasa ditekan tekan dada
bukak surah Al Jin dengan Ruqyah tapi tak membuahkan hasil
bukak surah Yaasin baru rasa lega dada sesak hilang
leher terasa dicekik also hilang

Every night wajib kena bukak ruqyah ibarat music every night
kalau tak mesti gelisah tak boleh tidur pusing sana pusing sini
bantal pelok and lemparkan bantal hmmmmm

Alhamdulilah sejak nampak tu lepas tu 
dah tak nampak apa-apa lagik maybe benda tu dah
malas kot nak kacau coz tak dilayan hahahha
siapa suruh kacau lagipon kehadirannya pon tak di undang...!!! 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!