♥ Seram: Kena Cakar ♥


Entah dimana silapnya aku asyik kena cakar aka cekau
ari-ari mesti akan ada bekas cakaran kekadang panjang
kekadang pendek

Dulu selalu kena kat kaki lepas tu hilang
then now start balik habis kaki aku kena cakar
betis pon jugak kena cakar elok hilang bekas
then cakar baru muncul

Kekadang kaki still ada cakar 
kena plak tangan habis lah setiap part ada kesan cakar
kat siku 2 kesan cakar sedar-sedar ehhh apa nie
tengok dah bergaris kena cakar walhal tak de plak
kena langgar apa-apa

Pernah sekali time mandi pedih giler
aku dah ehhh apesal belakang aku nie pedih pedih
cepat-cepat selesaikan mandi mintak mum checkkan
tengok tak de apa-apa luka so just siap as biasa
esoknya raba tempat pedih grrr kesan cakar

Aku pon merungut lah kata kenapa aku asyik kena
cakar jek apa masalahnya setahu aku tak de plak
langgar apa-apa objek kat dalam rumah 
tapi mana datang kesan cakar tu

Rumah tak de kucing pon
lain lah kalau ada kucing nie tak de apa-apa binatang
yang ada cuma ikan tu pon kat dapo 
pelik betol

Last sekali suddenly kat betis ada lebam
nenek yam cakap tenyeh dengan bawang
amek ko esoknya tepi bekas lebam ada kesan cakar
nak nangis ke apa ekkkkk

Seriously tak de rasa pedih or sakit kecuali yang
part belakang taw-taw berbekas lepas tu tangan gatal
pergi kopek tempat cakar dah berparut huhuhu

Apa benda yang dok cakar aku nie ehhh..??
Cik Pong ker...???
Nak tuduh dia tak de bukti so diam-diam jek lah..... 


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!