♥ Seram: Terlupa Buka Ruqyah ♥


Last kisah seram bagi tahun 2015 see u again on 2016 :p

Kan post dulu aku pernah cakap everynight routines
wajib bukak ruqyah so sometimes kita nie manusia biasa
ada kalanya banyak benda lupa lelagi kalau
mata gantuk kelat then tertidur memang tak bukak lah

Or kekadang dah habis so masa tu dah lena so tak de
siapa yang play again pasal dah tidur kan lain lah
if tersedar boleh play nie tido memang letak bom
kat sebelah pon tak bangun :p

If tak bukak start lah nenek yam kena kacau
rasa macam pijak tilam pijak bantal
akan berulang sampai tersedar then kena bising
pasal kacau

Bila ruqyah dah habis play benda tu kerjakan lagik
tarik selimut sampai pintu
kuang ajo kan tak beradab punya mahlok
orang nak tidur sibuk nak mengacau

Pernah nenek yam mimpi atas katil aku ada ular
ko tak ngeri start dari mimpi tu lah aku asyik
kena kacau kena cakar rasa macam nak pindah jek
tapi tak semudah untuk pindah randah

Kekadang aku fikir sampai bila semuanya akan berakhir.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!