A'pieu Johor Bahru

 

Tak sangka brand nie pon masuk dalam jusco tebrau
A'pieu hasil tengok sana tengok sini best jugak price pon murah
aku bekenan dengan mask dia harga pon murah ada RM3.90
ada RM5.90 kira tak over lah harga weee

Single eyeshadow pon murah below RM20 kalau tak silap RM16.90
color pon nampak cantik ala rugi tak main tester tengok huhuhu

Few makeup dia agak famous jugak and skincare pon sama price
ada yang over RM100++ susah kot nak dapat below than RM100

Satu hari nanti nak try few things tapi tak taw bila
aku aim dengan milk sheet mask dia look so cute harga pon murah
RM3.90 aritu tengok kat watson ke gguardian RM6.90
so boleh dapat 2 ketol okey

Ingat nak beli tapi tak beli pon tak pe nanti kang ari apa beli then pakai
lepas tu beli few more then simpan so boleh jadi collection
arghhh sekarang nie suka sangat survey sheet mask lah hmmmmm

Ingat nak try sheet mask, cushion foundation, eyeshadow, eyeliner
cuma aku tak dapat explore yang lelain pasal nak cepat eiiii rugi seyyy
tak pe nanti nak beli sheet mask then can survey
ala rugi lah aritu tak beli now menyesal hmmmmm

Kalau tak pergi aritu memang tak taw kedai nie wujud grrrr 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!