Mr DIY Cosmetic Organizer

 

Aku beli nie lagik ^_^
dulu beli pasal nak letak pin, sepit dengan segala pin untuk tudung
so easy nak use tak usik sana usik sini ada khas department :p
then bebaru nie rasa macam leceh pulak nak amek cotton puff
memula letak yang panjang then leceh nak bukak nak amek
then malas nak susun biarkan cotton puff kat dalam box tu pon leceh jugak
nak amek huhuhuhu

Memula ingat nak beli brand muji tapi bila convert RM ke $ dollar
benda tu singapore dollar S$46 then convert RM143.56 
alahaiiiii ruginya baik aku beli jek lah kat mr diy baru RM19.50
dulu beli RM17.90 kalau tak silap aku pon dah lupa
tu yang beli hahahha

Dulu masa duit belom mahal tak rasa sangat bila tukar
nie duit mahal so macam rugi pulak bila tukar :p
tak pe tunggu nanti duit dah tak mahal aku tukar then pi beli :p
dengan new mycube hahahaha tunggu....!!!!

So dah beli nie senang nak letak cotton puff dengan cotton pad
and aku letak dekat dengan skincare so senang nak bukak amek and pakai
lepas nie dah senang lah kerja aku hahahha 
gigih pergi beli cuma tu jek lah daily contact lens tak muat pasal
box dia panjang kalau aku beli muji drawer then boleh masuk dengan 
aman damai hikhikhik

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!