Innisfree Johor Bahru

 

My dream menjadi reality bila innisfree akhirnya bukak di johor bahru
selama nie asyik cakap bila innisfree nak bukak kat johor bahru
apesal lah bukak bebanyak kat kl tapi johor tak nak bukak
then tadaaaaa finally bukak jugak kat johor

Bukak kat Jusco aka Aeon Tebrau City ^_^
yang nie kat Ground Floor dekat dengan Mac, Urban Decay 
tak sama level dengan thefaceshop tak taw kenapa hahahha lantak
lagi bagus kalau satu level semuanya kedai cosmetic senang :p

Aku dah aim nak beli few benda hahahhaha
memula mesti lah yang clay tu kang cukup bulan apa lagik beli lah
and mask dia sangat besttt and harga pon bestttt
etude house lagik mahal dari innisfree padahal sama country
pelik betol...

Mask sekeping RM4 kat giant RM6.90 kalau tak silap
plus lagik murah mask kat innisfree dari guardian dengan watson
tak sabar nak beli semua jenis sheet mask then kumpul
so boleh lah buat 1 day 1 sheet mask :p

Lepas tu kan dah aim few makeup rasa macam nak beli semua jek
and carik foundation macam dalam tube tak jumpa yang ada dalam
bottle price long wear bb cream dengan foundation sama harga RM75
single eyeshadow RM20 then yang famous sebum apa ntah RM28
kalau tak silap huhuhuhu banyak benda aku nak habiskan duit beli

Yeaayyy dah bukak plus aku dulu risau jugak kalau bukak kat Mall
baru naik dekat skudai punya lah jauh sekali bukak kat jusco
so dekat drive sendiri pon boleh by the way dah lama aku drive :p

Airpuff pon murah ada RM9 ada RM10
kira banyak benda boleh beli lah
plus cushion case boleh pilih lelawa design cuma hanya fit cushion
brand innisfree saja sabo jek lah
and aku tak try lagik cushion innisfree tapi nak try satu hari nanti
maybe raya akan datang....Insya Allah...

So innisfree dah bukak kat johor bahru yeaayyyy.... 

2 Serius Talk:

Kakzakie Purvit said...

Oh.. ye ke?
Nantilah kakak bawa anak dara kakak jenguk sama:)

Amoi Farah said...

Yup kakzakie boleh check kat FB innisfree Malaysia

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!