Buat Vlog Untuk Apa


Kekadang mesti orang terfikir kau buat vlog nie pasal apa
nak famous macam orang lain ke
atau nak ikut-ikut macam orang lain
jawapannya ialah tidak sama sekali...!!!!
semua tu tidak betol.....

Last aku buat vlog masa tu january 2016 pasal internet tak de
then lepas dah dapat balik aku start sambung masa december 2016
dah nak setahun kau baru start balik
tetiba menghilang lama hahhahaha

Bila aku tengok balik vlog yang lama terasa weyyy
cepatnya yayaz dah besar dulu kecik jek 
and ianya kenangan terindah dari cinonet sekarang dah besar
hahahaha kenangan tu semua weyyy mana boleh dapat tengok
balik yang ada tu hah gambar :p

Then bila now aku suka buat vlog yayaz main dengan opiyah
tu pon akan jadi kenangan mereka berdua makin membesar
sekarang main bersama nanti lelama sikit yayaz pon dah buat
hal dia sendiri pasal dah besar busy dengan homework belajar
exam ini itu 

Opiyah pulak makin besar makin besar dari situ akan nampak
ehhh dulu cinonet sekarang dah besar cepatnya
and aku ofcoz lah makin tua :(
tahun nie dah 27 weeeyyyyy scary lelagi bila dapat soalan
bila nak kahwin...!!!!

 So jangan lah buat muka pelik bila aku cakap dengan camera
aku nak buat vlog jadikan ianya sebagai kenangan terindah
kenangan yang sentiasa boleh tengok berulang kali

Buat vlog bukannya untuk jadik popular ke haper
buat vlog pasal nak jadikan ianya as kenangan
tau tak bila apa yang telah terjadi now aku rasa macam
ala sayangnya dulu tak record buat video...

Lelagi arwah nenek hmmm now rindu boleh tengok gambar
rindu nak dengar suara nenek...
rindu nak usik nenek
rindu bila nenek pegang aku
semua tu rinduuuuuuuuuu

 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!