♥ Emoji ♥


Ape benda nie plak...??? icon apa tu...apa itu emoji...???


See lagik apa yang best mengenainya lagik...!! ( carik icon nie untuk download)


Dulu kak Dhiah (kazen aku) dia suruh download emoji nie tapi bukan icon
nie icon lain jap godehh google ada tak apa yang dulu dia ajar download



okey icon nie lahh tapi masa tu try cannot taw so malas lahh nak layan
then semalam si didi godeh-godeh sekali boleh so berkali-kali try
Alhamdulilah boleh suker giler....!!! so lepas aku nya dah boleh baru
gatai tangan tolong babam dengan sis so lepas nie kalau sms men icon
ajek lahh senang tak payah type panjang-panjang just type icon
sudah err by the way aku download bukan yang ada gambar ball, moon nie
aku nya yang ada gambar whale, ada bikini yang atas punya atas tu
so sila download yang itu namanya emotion (emoji) so besttt...!!
dekat contact pon boleh letak icon emoji so bila orang call try pon
boleh ada ala just download free sudah lah sebab aku rasa kalau beli pon
sama gak tak ada bezanya sama ajek sempat gak semalam si didi kenakan
sis guna icon tu ajekk uwaa mahu mencari wallpaper tapi semuanya tak
bekenan susah betol okey lor mau bikin kerja tapi apa pasal tak ada orang
bertanya nie dari pagi tadi cuma satu sampai la nie tak de orang bertanya pon.
err lupa plak mau cakap hanya iphone ke iphone yang ada icon nie saja boleh
maksudnya aku use iphone then friend aku use iphone and download this emoji
so kalau aku sms dia use emoji so nampak lah tapi kalau tak itu tak pasti plak
yang pasti selain iphone tak boleh view tak taw lah macam mana kalau use
emoji then sms kat org yang tak use iphone and emoji hurmm nanti nak try
test apa akan jadik...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!