♥ Hot Ticket ♥



Aku tak tahu dan tak reti macam mana nak menggunakan hot ticket
sebab nya selalu jugak keluar iklan tapi entah macam tak berminat plak
nak guna hot ticket tapi sis secara pahamnya kena gunakan dalam seminggu
untuk habiskan kalau tak tak dapat gunakan urmmm rugi plak kan
tapi yang ini untuk orang macam suka sms bagus gunakan aku nie nak sms
sapa lahh plak kan family gunakan celcom aku,sis,babam & didi saja gunakan
hotlink so kalau use tak membazir lain lah sis skandal banyak muahahhaaa
so sekarang nie nak top up untuk 3 or 4 month agak-agak kalau RM30
untuk 3 or 4 month okey tak ek..? wawawa kalau rm100 tempoh setahun..??
walaweyyy lain lah kalau duduk rumah tak call sesiapa hah boleh lahh kot
silap ari bulan bila bukak ajek handphone ehhh sim card dah tak active muahha
fadammm mukkaaa tapi semua dah berangin kadar rate dah berubah and sekejap
ajek macam dulu berapa entah lama so now dah dipendekkan urmmm daripada
dok asyik sms baik suruh online buat skype or ym so chat kat situ senang dan
simple nak borak sampai muntah darah pon tarak hal lahhh...
2014 dah habis rate youth club so 3 month kalau tak top up sila cakap
selamat tinggal alamak kalau macam gini yang payah nie tak apa lagik
3 tahun saja lepas tu dah 3 month plakk adeyy kan best kalau sampai
2020 ker okey-okey merepek sudahhh....
sedar tak sedar Alhamdulilah dah setahun 26.03.2010 setahun apa tu hah
guna number yang aku tengah use dulu masa tahun 2007 sampai ler 2009
tukar sebab ada mangkuk sengall mengacau then 2009 sampai ler 2010 tu
pon tak sampai setahun ada mangkuk yang hampehhh tahu nak musnahkan
hidup keluarga aku so malas tukar so dari situ sampai sekarang aku change
aman bangat dengan yang ini tak ada sesiapa pon kacau-kacau huwawawa
setia dengan prepaid saja lahhh malas mau use postpaid karang tak termampu
nak bayar bill bulanan peningkan kepala nak buat apa hurmm...!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!