♥ FB yang GILER ♥



Grrr aku tak boleh nak view profile FB aku kelakar tak...??
page not found padahal aku tengah online grrr stress stress
grrr sekarang nie aku try boleh aku tak taw lah giler ke hape fb aku nie
niat dah rasa macam nak buat fb baru jek dah nie add yg rapat2 ajek
menyusahkan kalau asyik macam gini apa pasal hari nie lambat sangat
nak kol 6 petang...??
*mood: tak dek mood dahh*

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!