♥ Facebook Hack ♥

Fuhhh nyaris aku baca kat blog sapa ntah pasal hacker fb nie
siap kena format lappy grr benda yang paling errrr
memula kekadang orang yang kita kenal tapi tak bertegur tetiba
akan tanya kita sehat ke apa kalau kita jawab depa akan beri link
kalau kita bukak link tu katakan selamat tinggal pada fb kita
lagik kalau kita log off so memang fb kita tak akan dapat balik
tu pon kena tunggu masa grr lama hoccay...!!!
now kena berhati-hati apa lah hacker nie kalau boleh semua dia 
nak hack ayoo pergi lah hack sesiapa yang berlakon kat fb yang
jadi perisik guna apa-apa id then add nie tak orang yang tak bersalah
jugak dia nak add apa jek...!!! Nie contohnya


 Contohnya nie cikgu sekolah aku dulu pelik gak pe hal tetiba dia tegur aku
nasib baik aku tak reply sebab aku dah baca haishhh kalau tidak aku pon
terjebak jugak so sila berhati-hati yek semua jangan sampai jadi kena hack
okey jap yang ini aku copy paste kat satu blog nie coz dia bagi taw nie link dia


1. virus tersebut akan di hantar melalui chat dengan menghantar
' hi, how are you ? '
2. then korang rply dia plak akan cakap
' wanna laugh ? :) '
3. pas korang rply dia hantar plak
' it is you on the video?  want see? '
4. then pas 2 dia akan hantar LINK dan itu lah VIRUS !
Pssst jap kata tu hack kejap kata tu virus mana satu yang betol...???
so berhati-hati lah jangan plak kamu menjadi mangsa seterusnya...

p/s: aku tak dapat jumpa lagu ramadhan untuk my lovely mum selalunya
kerja aku selalu mencari ringtone ramadhan & raya tapi kali ini aku belom
jumpa lagik errr frustnya rasa sob sob ♥♥♥ 

2 Serius Talk:

blackroses said...

jumpa ek..ramai yang kena dah

Amoi Farah said...

tu lah nasib baik ramai yang sudi sebar2 kan kalau kena yg tak taw lagi teruk. Follow awak kembali.

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!