♥ Saya Mencari Ini ♥




Saya mencari handphone ini...!!! uwaa sedih rasa dulu aku ada hanphone
nie tapi kena curik orang pecah rumah dia rembat handphone aku
dah ler time tu aku charge bukan dalam bilik memandangkan masa tu
tengah sebuk majlis pak tam sob sob sob *hentak-hentak*
sepanjang gunakan aku enjoy terutama ringtone-ringtone lagu tu walaupon
banyak benda tak boleh masuk tapi okey ajek aku enjoy suke sangat
lawo gilossss tapi penyangak yang masuk rumah rempat handphone aku, sis
dengan daddy, jam aku, beg baju kak mai ( akak ipar 2) eiii geramm seyy
tapi aku tahu sekarang nie dah tak ada lagi susah nak mencari sebab nie
limited ajek so kalau mencari kat mana-mana pon tak akan jumpa
tapi aku enjoy use handphone nie rasa macam macho ajekkk cuma aku
tak pernah bawak pergi sekolah sebabnya takut kena rampasss oleh cikgu
bila tengok nie rasa macam marah pon ada ye lah cuai selalu charge dalam
bilik tapi entah kenapa tu boleh charge kat luar grrr lagi pulak masa tu
semua tidur lewat siapkan hantaran boleh plak kena rembat grrr dengan
jam hadiah birthday baru use beberapa kali kena sebat gak sengal lahhh
klau dapat balik aku nak beli sebab itu adalah kenangan aku...walaupon
aku tak use tapi aku nak simpan ia jadi sebagai kenangan...

2 Serius Talk:

suria lekatlekit said...

nak buat camna rezeki haram penyamun tu.. anggap la takde rezeki kita

Amoi Farah said...

tu lah ingat nak mencari balik untuk buat kenangan :(

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!