♥ Tg Sedili ♥

Sakit plak kepala pe hal nie...??? semalam pergi Tanjung Sedeli Sedili kat 
Kota Tinggi air lautnya okey lah masa bebaru air nak pasang agak
kotor campuran tanah merah so just play kat tepi-tepi ajek bila hujan masa 
air tengah dah pasang betol-betol  baru nampak keindahan air chantek lahh 
daripada masa air baru nak pasang huhuhuhu...boleh plak hujan
selebat-lebatnya dengan ada beberapa ekoq cow bermacam macam warna 
tapi ada seekor tu chantek semuanya hitam tapi kawasan muka dari kepala, 
hidung & mulut color putih chantek.. (: taw pantai kat situ tak berapa nak
bersih sangat ada kaca & botol-botol yang agak diragui then ada najis kucing 
& najis cow so siapa yang tak nampak selamat lah kena pijak najis-najis yang 
aku bagi taw nasib baik toilet kat situ bersih and tak banyak sangat kedai
yang ada cuma kedai makan sahaja nasib baik masa hujan turun selebat-lebat
majlis permainan bek (SIL no 3 bini pak tam abg no 3) grr leceh plak nak
mention sorang-sorang hahah nanti-nanti lahhh aku mention sorang2 agak 
leceh lah kalau setiap kali nak post abg no 1 lahh no 2 lahh no 3 lahh ini lah
itu lahh MALAS baik jap aku mention yang ini dulu yang no 1 & no 2 with 
wife dorang nanti dulu tunggu pada topik & tajuknya yekk okey sambung balikk
aku, sis, babam & didi ikut bek kena bagi taw apa next permainan then kena
tengok siapa yang menang semuanya lahhh senang cerita tugas MC a.k.a Hos
so siapa nak jaga payaz kalau bukan kami berempat pak tam tak ikut kena kerja
pepagi kol 6:30 kena bangun benda paling malas paling tak suka iaitu kena 
bangun pagi-pagi *sebab itu hari-hari waktu bekerja pepagi mesti membebel
asyik mengantuk ajek kuikuikui* dari zaman sekolah sampai zaman dah kerja
aku paling tak suka kena bangun pagi kalau boleh tak nak langsung bangun
pagi nak guling-guling atas katil peluk selimut err selimut mana boleh peluk 
salah-salah yang betolnya ialah peluk bantal busyukkkkkk shuuuuuuhhhhh
nak pergi Jusco Tebrau City nak hantar betolkan gelang birthday yang
mum kasi putus err silap lonceng yang putuss nie dah masuk 2 kali putus
sekali masa bagi payaz kat bibik dia and kali kedua masa ari Jumaat
baru-baru nie aku kena gegata (ala yg gatal-gatal bintat besar-besar tu)
then aku nak tiarap zappp terlanggar benang kat cadar katil mum ajek itu jek
so tengok-tengok dah putus tercabut sekali dengan lonceng dan apa entah yang
lagi satu tu nama yang cangkuk kasi letak lonceng ayooo susahnya mau explain
hah yang itu lah sekali tercabut macam nak melalak seyyy mudahnya putus apa
kes and sis kata aku nie ganas asyik jahanam ajek dia punya tak jahanam pon
sob sob sob taw lahhh aku nie ganas tak sengaja terputuskan huhuhu sesambil
buat muka tidak bersalah kekekekeke....!
tadi siapa ntah call aku siap tanya aku kat mana ellow awak tu salah call
malas nak layan aku tak call balik buat donno hahhaha len kali kalau call
sekadar mau main-main macam gituk kem salam ajek lah untuk aku jawab or
call balik untuk bertanya siapa apa tah lagik kalau sms tanya nak kenal or sms
tanya siapa ke apa2 ker malas buat habis credit aku saja.....!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!