♥ Games ♥

Kebosanan tidak tahu nak buat apa...?? hahhaa jawapannya ialah
main game dah bosan nak main game kat facebook so budak opis kasi aku
link download free full version games wahhh suke suke taw...!!!
tadi men game farm frenzy 3 memula okey dah masuk peringkat
lagik satu aku dah tak mampu nak handle so download game
cooking academic boleh lah kot untuk lepaskan bosan ke stress ke
padahal tangan nie dah sakit tekan-tekan mouse...
hari nie tak banyak orang bertanya selalunya macam gini boleh lah ada
2 or 3 gituk nie dari pagi sampai sekarang tak ada aku pon tak taw lah
kenapa urmmm baik aku men game online lagik syiokkkk dah penat
nak men game serius now nak try game yang smile ajekkk hahhaha
game apa tu entah tak tahu lah game aper...huhuhu
hehehe malas nak on facebook karang ada yang tegur mengacau aku nak men
game hahhahahaha giler kejam...!!!!
tapi bila orang ada tanya mesti lah dahulu kan mereka dahulu dari games
tak denya aku terus dengan game sekejap-sekejap mata jeling lah
kak Tina (budak opis tapi dia mak budak huhuhu) pon men game gak
hah sesama lah men game apa lagikkk dah ler tinggal berdua sajakkk
tak ada kerja main game sudahhh apa lagik mau bikin sampai dah sakit
tangan kanan aku men game huhuhuhu syuhhhh diam-diam sudahhh...!!!

p/s: Psst first poce nak use ringtone lagu raya lah agak-agak pengang tak
bebudak opis dengar..?? kuikuikui.....!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!