♥ Betta Splendens ♥



Tetiba terasa seperti nak carik ajek ikan nie dah ler senang jaga tak rumit
tak payah fikir oksigen tapi yang jual rm5 tu bese-bese ajek ekor pon tak
sekembang semangkuk seperti ini just layu ajek kalau nak seperti ini nak
kena beli beribu-ribu mahal beb....!!!!!
apa pasal lah kan bila benda tu chantek mesti mahal kan selalu macam gituk
tak ada ke yang chantek tapi murah...???
dulu tahun 2008 aku de bela satu chantek color blue aku kasi letak dengan
pasangan betina sekali dua tiga hari mati betina tu ganas sangat weyy pi hentam
ikan laga jantan aku walaweyyyy padahal aku tanya orang tu kalau kasi bersama
gaduh ke tak orang tu kata tak dia pon siap letak together....!!!
terus macam sentap seyy hati lepas tu aritu masa pergi padang besar perlis aku
tengok ikan laga kat situ chantek seyy sekali dorang jual mahal tak kose aku
nak beli masa tu belom balik Johor dari perlis menuju ke kajang tak kose
karang beli mahal-mahal mati.....aku jugak yang frust menongeng sob sob sob
so batalkan saja niat jelez seyy tengok orangnya betta fish yang lawo-lawo
biaq jek lah just tengok ajek malas dah nak membela bukannya pandai jaga pong
haishhhh ochee pon tak terjaga ada hati mau bela binatang lain sudah jangan nak
berangan saja.....!!! alamakk panggilan alam sudah memangil......

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!