♥ Tergodasss la Plak ♥


Tantekkk kat mana nak case iphone dengan ipad sama seperti ini???
sumber dari weheartit.com sila abaikan tangan gegirl itu aku cuma tergodas
sama case iphone dengan ipad itu saja chantek siap ada blink blink lagik
cuba kalau aku pakai alamatnya tak sampai few weeks coz blink blink itu
tercabut auwwww i memang ganassss.....!!!!
aku jarang jumpa case iphone dengan ipad sama lah adakah pompuan ini
tempah kalau tempah sure mahal sangat-sangat lah coz case iphone yang
ada blink blink jek boleh jejak rm200++ tu ipad lagik besar mau jejak
rm400++ tapi tantekk shuker tengok tapi kalau ada pon tak nak carik yang
ada blink blink sebab aku taw aku nie spesis tak lembut untuk menjaga so
tak mau yang ada blink blink takut tercabut ajek blink blink tu sob sob sob
lagik aku stress aritu iphone aku bikin perangai aku perasan dah 2 hari
suddenly iphone aku panas memula ingat coz letak dalam poket lama lepas tu
kat tempat panas then dah letak kat tepi katil pon masih sama apa tah lagi
bila charge takut jek phone aku meletup lepas tu batt punya lah laju charge full
sekejap bukak tengok 25% lepas tu sekejapan 15% memula ingat coz bukak
internet then just tutup lah pon sama fikir-fikir nie kalau aku keluar bila phone
bikin perangai susah mum nak call malam tu jugak aku restore dah ler restore
lama nak atau tak tunggu ajek lah nasib baik lepas restore back normal batt
dah tak laju habis maintain ajek bila aku cerita kat abg han rupanya iphone
abg han pon sama kena macam gitu apa pasal yek...???
ohh iphone cukup-cukup lah bikin masalah dah tak termampu nak memikirkan
banyak benda kena difikirkan...!!!

p/s: esok CNY kalau tahun lepas satu family merayap bercuti tapi tahun nie
duduk rumah diam-diam sesambil layan perasaan layan blog layan forum
layan fesbok layan twitter layan hati layan perasaan *sila muntah laju-laju*
sambung makan nasi briyani semalam yumm yummm yummm ohhh perut
sila selepas makan jangan buat perangai kesian aku... :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!