♥ Line ♥


Aku lebih suka pakai yang ini daripada whats app or viber
sebab yang nie cute macam-macam picture yang comey-comey boleh diguna pakai
kalau macam whats app tak de just simple-simple viber lagik lah menyakitkan hati
line nie free boleh download dari apps store ...


 seperti whats app dengan viber ianya menggunakan internet so kalau de tenet boleh
pakai kalau tak de tak boleh lah lagik aku guna prepaid kalau kat luar nak guna kredit 
potong macam air urine laju jek euwww tak sanggup aku seyy so kalau dimana-mana 
ada wifi free boleh diguna pakai free apa boleh chat or call seberapa banyak yang boleh 
benda free sapa yang tak suker lelagi kalau bergayut sedap ajek janji ada wifi semuanya 
okey tak ada sebarang masalah senang dan mudahh...!!!
send gambar pon boleh tak de masalah rasanya lah kot itu aku belom try nanti nak try
cuma aritu terlebih gedik aku send kat sis maps huhuhuhu maps tutti frutti saja ajek
mencuba-cuba satu hari aku nak try test lah hehehe....!!!
kalau lah FA ada line ehh silap kalau ler ada number FA lepas tu FA ada line wahh bestnya...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!