♥ Pop Phone ♥


Hah aku beli yang ini ler dari aritu aku tengok tapi duit tak cukup lar plak sob sob
dah lama aku tengok kat tenet tapi kan masa tu belom ada jual then sekali ada
kat action city tapi rega rm100 ++ gilakkk tarak mungkin aku beli mahal cettt
brand moshi moshi nie jugak sekali aritu tengok kat Holiday Plaza ada then tanya
rm60 ++ aku pon okey lah sekali semalam pergi tanya hampehhh rega dah lain
memandangkan cuma kedai tu ajek mau atau tidak beli saja ler....!!!!
pakai untuk shuker shuker ajek mum kata tak payah beli sebab nanti mesti aku tak
use tapi dah lama sangat nak so pejamkan saja mata lor.....
pak tam beli color yellow memula tanya kat galaxy tab boleh use ke tak then orang tu
kata kena try so nasib baik boleh pak tam dah gunakan kiut pak tam beli color yellow
aku seperti bese PINK ler so boleh use kat lappy kat ipad and iphone lah kat ipod
tak sure rasanya ipod touch boleh lah tapi ipod nano tak pasti tak pa nanti aku try
tak pe nanti aku amek gambar kalau rajin ler sebab memang malas nak snap gambar
aku post berserta dengan phone kekonon retro lahhh sangattttt
nak kasi touch up untuk kasi machoo lahhh sangggaaaatttttttt nanti ler tengah malas
nak buat semua tu....
psssstttt gunakan ini paling best kalau nak bergayut bersama yang tersayang
ye lah sambil berbual sambil gentel wayar baring-baring golek golek tak pon
kalau tengah gadoh sambil bergayut sambil main game kat handphone miahahaha
abis dah gado nak buat apa gentel wayar tu yang main game gentel wayar cuma untuk
time-time sedang berbahagia miahahha agak agak kena pelempang ini ayat auwww
Aku tengah melayan perasaan dengan lagu nie penangan AJL semalam banyak-banyak
aku suker lagu kisah hati best sangat-sangat coz lagu tu memang sedihhh



bestnya kiut ajekkk memang bestttt
Lagu penakut Yuna pon best coz lagu tu memang memang sangat seperti haishhhh...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!