♥ Ice Cream ♥


Ehem-ehem chantekkan handphone sapa lah nie kan pinjam sat buat menyedapkan
hati :p chantek plak design macam gini tetiba terfikir nak buat design macam
gini boleh tak...???? or yang ini chantek jugak tak..??


 Hah yang mana nak di pilih...??? tapi aku tetap pilih yang atas itu so sweet
dan sangat-sangat simple yang second nie agak serabut sedikit...!!!
hp nie dah lama 2008 masa aku beli dulu 2009 kalau tak silap lah aku suker
handphone macam gini kan LG buat 2 model ice cream and lollipop kedua-dua
kiut miut tapi yang ice cream nie tak dapat color pink dapat color blue tapi 
nampak macam ala-ala turquoise ajek masa beli tu kat KLCC tak de memory
card balik jb tengok lagik menyakitkan hati ada color pink arghhh sedihhhhh
dan sadiss terasa macam telah menzalimi diri sendiri lah plak...!!!!
ada 3 warna semua ialahhhhh



mine yang belah kiri tu ohhh pink sila jangan mengodass aku lagik :p
actually dalam phone nie diberi 3 empty wallpaper means kita boleh create
wallpaper yang kita nak masalahnya ialah aku tak reti macam mana nak buat
nahhh nie contoh jumpa plak bila google


 so bayangkan macam mana aku nak lakukan dengan ianya sangat sangat tidak
mencukupi lepas tu mesti senget benget lepas tu mesti macam terkeluar gituk
menyakitkan sungguh....!!!!!
lepas tu try lah carik tapi apa pasal macam tak jumpa tak taw kat mana boleh
carik untuk jumpa...



Makkk aiii tantek lah plakk lain yang dicari lain plak yang jumpa dahhh malas
nak mencari nanti jumpa yang lain dah tak de mood nak paste kat blog
gambar yang bekenan nanti lah lepas raya cina nie nak adjust balik blink blink
kat handphone ku kasi nampak cung habes walaupon tak pernah cun auwww

2 Serius Talk:

Princess Feyqa said...

dulu teringn nk hp nie hee

Amoi Farah said...

ye ke..?? skrg nie kan dah ada lollipop

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!