♥ Izwan Pilus Meninggal ♥


Al-Fatihah buat arwah Izwan Pilus suka dengar lagu-lagu arwah best suara pon sedap
tak sangka kan di usia yang muda arwah meninggal arwah meninggal disebabkan oleh
jangkitan kuman dalam darah bahaya sungguh seyy tak sangka kan...
aku terkejut jugak tak sangka seyy ingatkan mereka main-main bese lah kekadang
benda-benda begini orang kekadang suka main-main tak apa lah doakan semoga
rohnya tenang dan aman di sana amin....

sumber nie aku ambil dari Mforum cari tadi aku just baca kat twitter tapi malas plak
nak print screen so aku ambil dalam forum cari saja....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!