♥ Hello Kitty Debit Card ♥


Hong Leong Bank buat limited edition hello kitty debit card so sapa-sapa peminat
hello kitty seperti aku pasti gombira tidak terkata actually dah lama perasan
pihak hong leong bank letak banner pasal nie ye lah aku nie kan rabun jauh
tulisan kecik-kecik mana lah nak nampak kan so aku mati-mati ingatkan credit card
haishhhh dengan gaji tak berapa nak besar tak payah lah nak berangan-angan nak
pakai credit card baik-baik rilex dengan satu kerja karang tak pepasal kena carik
2 or 3 kerja semata-mata nak bayar hutang credit card lagi plak mesti mum dengan
daddy akan bising mereka tidak setuju lagik mereka tahu perangai anak mereka
kalau belanja punya lah borosss lagik karang tak pepasal bill melambungg
okey berbalik semula pada story yang ini sampai lah masa tu hari selasa bebaru nie
lah pergi bank hong leong so tunggu dalam kereta tergerak hati nak baca betol-betol
so bila baca ehh debit card seyy chantek aku dah macam cacing terasa seperti nak
pergi apply sahaja sampaikan mum suruh aku call daddy pergi amek borang ke apa
memula aku macam malas ala nanti nanti lah then mum cakap nanti habis baru taw
terus zuppp call daddy suruh pergi tanya kan senang ajek nak apply just bawak i/c
dan duit rm200 dah terus boleh bukak account and dapat hello kitty debit card
cehhh kalau ler dari dulu aku taw dah boleh bukak tu lah mati-mati ingat credit card
so boleh use kuarkan duit dari ATM or kalau shopping boleh gunakan debit card terus
so kira 2 in 1 lah kalau ler tahu awal-awal tak payah aku apply CIMB bank just apply
hong leong bank ehh tapi tak boleh jugak rasanya hello kitty debit card nie mereka
launch bulan october tahun lepas kalau tak silap and maybe akan berakhir end march
tahun nie so kalau sapa-sapa yang dah taw apa lagik cepat-cepat lah pergi apply
aku sebenarnya malas nak snap gambar debit card hello kitty malas nak edit-edit
nie pon aku search kat unkel google betol lah apa yang mum cakap banyak oo
chinese girl yang apply masa tu ada satu dia bayar bill use hello kitty debit card comey
rupanya CNY nie mereka buat lagik satu asalnya pink so mana aku nak apply
girl tu tanya aku nak pink or red aku terus nak pink then dah uruskan semua sekali
sis nak yang red al kesah kena masukkan rm1,000 baru boleh dapat yang red tapi aku
tak bekenan yang red tu tak chantek pink lagik better cute kan tiap-tiap tahun tolak
rm8 akak yang buat tu tanya aku nak ke penyata apa yang dah aku beli tiap-tiap
bulan tolak rm2 fikir-fikir tak perlu lah coz bukannya selalu aku beli barang online
aku lupa mau story dengan mum apa yang aku nampak lelagi mum tahu aku fan hello
kitty so happy sangat-sangat Syukur Alhamdulilah ianya bukan credit card but debit card
siap ada first prize suzuki swift pink color ada design hello kitty lagik alahaiiii
limited edition tu sapa lambat memang tak akan dapat lah jawabnya.....!!!!
maybe lepas nie plak bank-bank lain di Malaysia akan ikut jejak langkah seperti
hong leong bank kot menawarkan debit card hello kitty tapi aku rasa kebanyakkan yang
apply mesti lah kaum sejenis aku and kebanyakkan bebudak baya-bayar aku and yang
lebih tua dari aku pasti mereka rasa benda tu chantekk cuma masa aku apply tak dapat
file hello kitty maybe yang tu untuk yang masa mereka baru launch kot kita tunggu
selepas nie bank apa yang akan ikut jejak langkah seperti Hong Leong bank...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!