♥ Terkena Dek Aku ♥


Dimalam raya bibik terkena dengan aku cukup-cukup das aku bagi huhuhu
sekarang nie kan dah tegas no more bibik use handphone lagik cukup la
yang lepas-lepas punya bibik pedajal family aku hampehh rasa macam nak
ikat jek lepas tu campak dalam laut yang ada shark, piranha, anaconda
dan binatang yang buas lelain yang hidup dalam lautan..
so kalau bibik mau call anak dia ke sedara dia guna no digi aku so selama
dia pakai dia dok belek wallpaper aku sampai la malam raya lepas dia dah
siap call semua dia tanya aku satu soklan...:

Bibik: **** (nama panggilan untuk aku) ini siapa??
Aku: Ohh itu boyfriend saya bik
Bibik: Nanti raya dia datang tak...??

masa tu aku dah otw pergi amek barang so tak de la nak respond hayaaa
bibik oiii macam mana la si fahrin tu nak datang jumpa pon sekali jek
no phone tak tahu alamat rumah lagik la tak tahu entah-entah dia pon
dah tak ingat bila masa aku jumpa dia then tadi sis balik work and makan
aku plak melantak ice cream sundae so bibik tanya aku tak makan ke
then aku kata aku diet tak boleh makan nanti baju kahwin aku tak muat
lepas tu aku kekonon buat ayat metafora aku bagi taw bibik kan boyfriend
saya kurus saya dah la gemok kekekeke alahaii bibik sonang sonang jek
terkena oleh aku nenek yam kat sebelah dah tergelak-gelak sebab masa
aku bagi tahu mum masa tu nenek yam kat sebelah dorang gelak dengar
mujur iklan tak banyak fahrin ahmad kalau tidak confirm wa kantoi punya
sayang plak asha 302 tak boleh nak letak gambar dengan fahrin nak try
edit-edit ahhh tengok dapat tak harap-harap dapat lahhh sekali karang
kalau aku bawak boyfriend aku datang rumah tak pepasal nanti bibik
tanya ehh apa pasal tak sama dengan gambar confirm kena gelak gila-gila
aku siap pesan didi jangan pecahkan rahsia suker weyyy suker.....!!!!!
mau try edit harap-harap berjaya la so nanti boleh letak gambar tu
sekali lagik mau kasi bibik stress and fikir betol la aku dengan fahrin..!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!