♥ About Memory ♥

 

4 october yang lepas aku attend ke concert Ayyash
kol 8 pagi nak kena hantar ke KSL bukannya ke sekolah
then concert start kol 10 pagi so agak kelam kabut kalau pergi balik

Last-last amek keputusan just stay sana disebabkan tak sempat
untuk makeup so just bring yang penting penting then makeup
kat sana jek dalam toilet hahahhahaha
boleh pulak aku lupa nak bawak mascara :(

Bila dah nak makeup baru perasan amek ko hahhahaha
kebetulan aku tak sempat nak snap gambar barang makeup
dalam kepala nak cepat coz takut tak sempat huhuhu

 

Tahun nie theme garden so budak-budak k1 just cute pakai
costume flower aku usik Ayyash nasib baik tak kena pakai
gituk kalau tak sure kena kutuk dengan ashyu :p

Just watch Ayyash dance boleh pulak part Ayyash dance
aku tak tekan record hampehhhhhh punya handphone :p

Tak sangka sekejap jek Ayyash dah k2
amek certificate haishhhh cepatnya dah membesar
tak sangka kan dari berapa tahun aku jaga
lepas tu makin besar and besar :(

 

Wee aku dapat flower then bear from my baby
aku put kat meja makeup jadikan as sweet gift from my sweet boy
auwwwww jangan cepat besar boleh tak... :p

And ada painting tapi yang tu aku tak boleh nak share
coz leceh nak tutup banyak part :p
so just share yang nie untuk jadikan kenangan terindah buat aku

Macam biasa Ayyash tak nak bawak mak dia so Ayyash
nak aku yang pergi tak pe demi sweet heart yang satu nie
so aku pon pergi lah

Bersurai dalam kol 3 petang mata dah rabak gantuk
malam sebelumnya pergi danga bay sekali ada artis
niat dihati nak cari tudung last-last jumpa yang lain
tu nanti aku story lah ehhhh 

Now baby boy dah k2 tak lama lagik nak masuk primary 1
sekejap jek kan masa berlalu sedar tak sedar baby dah makin besar
ohhh mann.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!