♥ Makeup Je Ke ♥


Rasanya lepas nie aku banyak post pasal makeup saja
so kalau rasa boring aku tak boleh nak cakap apa-apa lah
if ada anything benda yang aku nak share as memory then
aku akan share if tak just post about makeup

Makin meningkat umur rasa macam dah tak de benda
nak share life just sama jekk semua kerja pon sama
tak de apa-apa yang istimewa pon sob sob sob
just a boring life jekkk....

Aku ada benda nak share tapi tu la nak carik time untuk
story agak makan masa lepas tu fikirkan keselamatan
then perlu ke nak share or just forget it...

Lepas tu dunia aku more kepada makeup
suka tengok tutorial then aku ikut
lepas tu just makeup makeup then makeup
bayangkan entry makeup aku jek makin banyak
lepas tu nak story pasal life lagikkk

Oooo cannot woo kang tak settle satu hal lagik
so sedia jek lah just entry makeup jekkkkk.... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

hahah, kita samaaa, daily life dah semakin bosan. dah tak reti dh nk blog macam dulu2 lagi. so buat makeup reviews je lah... ;P

Amoi Farah said...

ieyra: Nak deleted blog sayang so tu jek lah cara untuk bertahankan blog

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!