♥ Ehhh Siapa Dia Nie ♥


Pergi Danga Bay pasal nampak kat fb bazar tudung
so aku ingat mesti macam dulu expo tudung sekali ehhh
tu jek then jumpa benda lain

Aku tak taw ada few retis yang datang sana
just kenal few jek so nampak lah AC Mizal secara life
depan mata and isterinya sekali

Lepas tu jalan-jalan cuci mata aku nampak
handsome guys tapi dalam hati macam kenal siapa ehhh
entah lah gasak lah then nampak pompuan nie ehhh
baju dia blink blink seyyyyy lepas tu orang amek gambar
aku lalu sebelah lagikkkk siapa entah 

Masa dah settle carik apa yang patut
i saw yang handsome guys tu bawak anak kecik
aku ingat ex husband rita so dalam hati kata
patut lah handsome macam ginikkkk
selama nie tengok gambar jekkk

Sementara menunggu perhatikan gelagak orang
then dorang dah balik nampak 2 anak laaa
yang pakai baju blink blink tu Ayu Raudha dengan
husband and 2 anak mereka cehhh aku tak kenal

Nampak sangat tak hirau orang hahhahahhaha
lepas tu ada husband vanida imran
setakat tu je kot yang aku kenal or actually ada lagik
tapi mungkin baru nak naik agaknya

Masuk jek bau candy rupanya ada booth vape
perghhhh macam nak mabuk pon iya jugak
rimas weyy kalau orang ramai and macam penuh
tak tenang rasanya nak jalan

Aku rasa AC nak promote radio dia kot entah
malas nak amek taw hahhahaha......
umairah dah tergamam siap tanya aku banyak kali
lepas tu dia lupa nama hahhaha so cute

Aku tak record or amek gambar mereka
just sipi-sipi jek tapi malas lah nak upload :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!