♥ Wonder Pore + Pearl Aura ♥

 

Beli nie time Etude House Membership Day kalau tak silap
ada buy 1 free 1 lepas tu RM100 ke atas dapat 5% discount

Memandangkan muka dah macam apa 
gatal tangan search pasal wonder pore then dorang kata bagus untuk
jerawat so aku apa lagikkk memandangkan ada trial toner wonder pore
7 in 1 so aku just pakai then tengok okey macam better
kemudian ada promo so aku grab ler so taraaa my new skincare

 

Amek ko botol sangat chubby sama seperti aku hahhahahha
lepas tu aku sengaja tambah benda alah 2 ketol tu
daripada terbiar tak pakai so aku masukkan ke dalam ini

Yang botol kecik tak sure apa tapi use selepas toner
then another one is serum so senang lah dah ada serum
rata-rata aku baca review serum is important
so nahhh 4 ketol

Okey lah kot aku nak pakai after 6 month kita tengok perubahannya
macam mana.....

Hope much better and better..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!