♥ Mandikan Puff ♥

 

Sebulan sekali mesti aku basuh hahhahaha hilangkan kotor kotor
lepas tu elakkan bacteria makin membiak kat dalam puff
memula basuh tak berapa nak bersih coz tak de air kan
so use air tadah agak leceh

Lepas sebulan cuci lagik kali nie ada air so agak bersih
cuma part atas tu susah nak bersihkan still ada stain bb cream
apa cara aku buat tetap tak hilang so nampak agak kotor
macam tak basuh pulak

Aku post kat instagram then ada yang kata brand yang dia pakai
ajar every month tukar puff baru lepas tu ada yang ajar elok
tukar bila dah 8 bulan

If koyak better tukar yang baru
bila bersihkan nampak lah keluar hahhahaha
masalahnya satu puff nie jek dah RM20 untuk blue
kalau pink RM19 dulu baru RM14 lepas GST amek ko


After bersihkan using apa ntah nama benda alah tu
selalunya orang akan use tu before cucuk untuk amek darah
test diabetes aku tak taw nama benda alah tu apa

Use tu untuk bersihkan semua part so tadaaa
look macam baru beli kan kan kan

Tapi aku still nak case pink lah color nie macam tak berapa
nak match dengan hati aku acaner tu ekkkk

Macam nak buy magic cushion pink then just using the case
kira exchange lah hahhahahha lepas tu beli puff pink
then everything is pink waaahhhh bahagianya hidup...... 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!