♥ Bertemu Kembali Di FB ♥


Alhamdulilah kerana facebook aku kembali bertemu dengan
sahabat-sahabat sekolah menengah and maybe rendah
lepas tu aku dah jumpa geng aku hoyeeee

Memula Fad then tak lama selepas tu jumpa maimunah
lepas tu jumpa azma so dah lengkap lah kami berempat eiii
suka seyyyy

Masing-masing dah ada life mereka
Mai dengan Azma dah kahwin
lepas tu Mai ada anak satu then Azma pulak tengah pregnant
Fad pulak dah tunang tak lama lagik dah nak kahwin
and aku still macam ginik single sampai bebila

Fad kata aku memilih hmmm actually tak de lah
memilih rupa or harta or anything just memilih
cari yang sempurna iman dan rajin bekerja
lagi pon belom terbuka pintu hati lepas tu aku takut
if terjumpa then pihak sana sibuk nak kahwin ooo scaryyyy

Aku ingat nak bincang dengan Fad pasal nak create
wechat group kami berempat so best sikit borak-borak
dah susah nak jumpa so cara macam gituk jek
boleh eratkan balik

So happy hope kami berempat tetap bersahabat
sampai bila-bila

Masing-masing mencari antara satu sama lain
korang carik lah nama penuh aku memang tak akan
jumpa lah ehhh just using my nickname saja
senang derrr.....

One day nak kumpul then jumpa balik
yang tu aku dah suarakan pada fad then fad setuju
tapi tu lah tak taw bila kan masing masing dah busy
ikutkan jumpa kat giant jek senang and dekat
nanti lah suara bila buat group chat hehhhee 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

sitirohaida said...

alhamdulillah..mesti best dapat jumpa balik kawan lama kan

Amoi Farah said...

Siti Rohaida Yusof: Sangat sangat best ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!