♥ Bifesta Wipes ♥

 

Aku macam tak percaya jekkkk biore wipes dah habis
masa beli dulu aku cakap dalam hati nie habis ke tak
or berapa abad akan habis sekali amek ko asal malas nak bersihkan
satu per satu asyik carik wipes jek :p

Memandangkan dah habis aku macam nak carik lain brand
lepas tu biore macam ada pedih pedih lah ke aku sorang jek
rasa macam gituk ekkk hurmmmmm

Search then search then search akhirnya baca review bifesta
then ramai cakap best so apa lagikkk jommm kita try

Aku stress kat sasa jusco ada hello kitty uwaaa
i want thatttt tapi tu lah nie still ada lagik sayang plak kan
aku suka packaging yang nie memula bukak macam tin can
bau pon not bad

Walau dah bersihkan using wipes aku still cuci muka use sabun
even tak perlu pon tak apa tapi entah rasa muka macam tak bersih
so better wash lah 

Bau pon not bad lepas tu bila pakai nie tak rasa pedih macam 
biore so aku suspek muka aku tak suka biore suka bifesta
alamakkk demand lah pulak kan........

So lepas nie kalau habis then aku akan beli lagikkkk
hehehehhe dah lama kan tak buat review produk
nanti lah bila ada masa then aku buat sekarang busy giler... 

Pssssssssssssssttttttttttt aku nak hello kitty tu :(

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

bifesta wipes tak pernah try lagi, tapi bifesta cleansing water yg dalam botol tu omg best gilaaaa. try lah! :D

ieyra h. | blog

Amoi Farah said...

ieyra: Nanti nak try lah

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!