♥ Busy Day ♥


Hujan-hujan nie best kan tidur lagik bukak aircond
confirm sampai esok pagi tidur
tu kalau tersadar pagi sedap jugak
buatnya tengah malam tersadar dah terkebil-kebil
biji mata hahahhaha

Lepas tu ada effect yang menyeramkan
or suara menyeramkan syok ekkk terkencing jugak
kat situ :p

Aritu aku tengok video clip something like scary lah
orang tu record kat hospital kekonon jalan tu
menuju ke bilik mayat then dengar suara tapi
tak taw suara apa tu

Dorang mintak pendapat dengan pembela kucing
suara tu kucing or bukan
then kebanyakkan kata tu bukan suara kucing
macam-macam nama hantu semuanya dorang 
keluarkan

Cuma few jek cakap tu kucing nak gaduh
sejujurnya ehh aku paling tak suka kalau kucing
gaduh tengah malam sometimes bunyi scary weyyy

Ex bibik kata kalau kucing gaduh means dalam
rumah pon akan bergaduh and aku dah tengok
and ianya benar :(

Tapi serius aku watch video tu sekali jek
scary nak habis kan lepas tu baca comment
katanya ada nampak bayangan kat berapa second
woooo nasib baik aku tak tengok habis

Nak taw jugak kebenaran tu suara kucing or "lain"
lepas tu video kucing takut dengan timun pon best jugak
kalau ada kucing boleh try tengok melompat tak
hehehehe motip mereka melompat tak sure
tapi aku rasa mungkin ingat tu ular kot

Sesiapa ada kucing cer try tengok melompat tak
tapi ada jugak tunjuk kucing tu tak melompat
rilex jek buat tak layan ada tu lagik best
kucing tu makan timun hahahahhaha 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!