♥ Stress I Okey ♥


Aku tak taw lah sampai bila johor nak kena catu air
this month kawasan johor jaya dah terlepas
then aku ingat tak pe lepas nie kawasan zon B also
terlepas sekali amek ko sekadar anganan jek lah
coz sampai december lah masih catu air lagik

Orang semua dah start bising 4 bulan okey
walau pon hujan tapi still kena catu air
tak fair okey 

Lepas tu bermacam-macam ura ura keluar
kalau benar lah apa yang dikata hurmmmm
aku nak sumpah orang tu boleh tak ehhhh
sangat menyusahkan hidup

Dah lah catu air lepas tu bill melambung
makin bertambah tambah stress taw tak
semua serba susah

Nak membuang yang besar pon fikir berkali-kali
sangat leceh arghhhhhh stress i....

Bila nak settle ehhhh
kenapa tak ada pihak yang boleh tolong settle kan
boleh tak cuba jangan menyusahkan orang lain
untuk kepentingan diri dorang sendiri

Dah lah ada tempat kena and ada tempat tak kena
stress baju basuh menimbun lepas tu nak masak leceh
nak buat nie susah nak makeup pon susah taw takk
eiiii benciiii menyakitkan hati jekkkk 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!