♥ Kilang Battery ♥

 

Akhirnya jejak jugak kaki ke kilang battery tampoi Johor
dalam tu macam-macam ada sampai tak tahu nak pilih untuk makan apa
pergi sekeluarga alahaiii lamanya rasa tak keluar makan sekeluarga
semua busy last kumpul raya haji aritu

Hanya snap gambar waffle magnum saja yang lelain tak sempat
coz entah macam dah malas nak amek gambar tak macam dulu
see nampak noo dah tua so dah malas nak buat semua tu :p

Magnum waffle nie RM15 coz 2 ketol
kalau seketol RM10 memandangkan perut dah penuh so share share
jek lah memang dah jangka waffle tu tak habis so betol lah tak habis
hahahhaha nasib baik tak beli sorang satu

Aku dah target nak beli cake tiramisu sekali dah sumbat
macam-macam mana lagik nak letak cake haishhh terasa macam
tong perut dah mengecik lah pulak kan :p

Sebenarnya perut mengah coz banyak minum air
panas giler weyy lepas tu tekak kering giler dah lah jerebu
so asyik sumbat air jekk makan pon susah nak habiskan
memula minum air float lepas tu tekak lagik kering

Bebudak plan nak makan nasi ayam bila dah sampai sana
masing-masing cancel nasi ayam nak makan lain 

Dah isi perut jejalan kat kedai yang jual macam-macam
then aku nampak mawi and ekin but tak de lah pergi amek
gambar apa kan just tengok dari jauh tak rajin wooo
maybe kalau fahrin baru pergi kot haipp laki orang :p

Sempat aku beli 3 tudung hahahhaha nak menambahkan koleksi
aku suka shawls bila pakai bawal terasa macam huru hara muka
suka chiffon shawls besttttttt

Balik jek masing-masing lepak dalam kepala taw nak tidur jek
ahahhahaha...... 

Bye(>‿♥)

1 Serius Talk:

Ciktie said...

Sedapnya.. rasanya dah berapa minggu ciktie tak makan aiskrim

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!