♥ Seram: Jumpa Benda Pelik ♥


Aku masih belom boleh share gambar nanti lah
bila keadaan okey then aku akan post balik okey...

Ceritanya begini akhirnya kami tebang jugak
pokok yang selama nie yang aku dok story kata ada cik P

Dah tebang pokok konon nak gembur balik tanah
niat nak tanam pokok baru sekali macam mana ekk
nak cakap ala macam kita korek something dalam tanah
then kita kambus balik something like that lah

Aku nak story tapi aku tak tahu macam mana nak explain
so pepaham jek lah ekkk

Korek punya korek amek ko jumpa benda pelik
ianya 2 marker pen dalam tu ada kertas macam ayat
tak sure ayat apa then macam ada benang merah
ditanam secara menegak lepas tu dililit dengan
tape and dibungkus dengan plastic

Sekali pandang bentuknya seakan akan mayat
actually ada kepala tapi disebabkan tercangkul so kepala
tu hilang termasuk balik kot dalam tanah

Nak kata macam pocong pon iya jugak taw
ala pocong macam dalam cerita kat TV tu

Kami merujuk kepada pihak yang pakar
mengucap habis pihak yang pakar melihatnya
katanya nie sihir tujuannya nak porak peranda kan keluarga
aku 

Dulu batu menyerupai muka manusia
kini jumpa something macam mayat

Ada yang kata lepas tunjuk gambar tu kononnya
tu mewakili mum dengan daddy atas tujuan yang sama jugak
untuk musnahkan keluarga aku

Dalam kepala dah fikir suspek yang buat semua nie
but tu lah tak taw betol atau salah 
hanya Allah saja yang taw

Hmmmm hanya Allah jek lah yang boleh melindungi
keluarga aku daripada segala sihir
maybe kalau aku edit or update gambar akan aku
beritahu

Yes gambar ada tapi aku masih belom boleh nak share
coz risau keselamatan keluarga aku.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!