♥ This Is Me ♥

 

Nie lah aku alami sekarang luaran aku hanya mampu ketawa
tapi dalaman aku terlalu sedih sangat
sesuatu yang tak mampu diluahkan tapi hanya mampu
disimpan kemas dalam kepala otak....

Sometimes aku sendiri dah tak taw apa lagik yang harus
aku buat supaya semuanya kembali normal
supaya luaran dan dalaman aku bersatu ketawa
bukannya seperti sekarang nie bukannya kedua-duanya
menangis....

Kekadang kita sendiri yang rasa sukar untuk atasi
sukar untuk luahkan pada sesiapa hanya mampu pendam
hanya mampu tengok dari jauh 

Bagus jugak ekk orang yang design nie
sama seperti aku...seperti keadaan aku sekarang
hurmmmmm......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!