♥ Selamat Tinggal P ♥



Syukur Alhamdulilah tamat sudah P aku hari ini...... *smile lebar-lebar*
so mulai hari nie aku dah pengguna lesen penuh no more P yeeaaaayyyyy
ingat P apa kekasih ku kah ohhh tidakk bukan kekasih ku pon :p
tadi pergi JPJ nak uruskan untuk lesen penuh orang boleh tahan ramai
aku dapat number 3038 lepas tu masa amek number baru 3000
bayangkan tak ke ramai orang...???
nasib baik boleh amek few tahun memula orang yang jaga kaunter number
kata tak boleh sebab hari nie baru lesen P aku mati so kena amek setahun saja
then masa dah serahkan tu akak kaunter tu tanya nak amek berapa tahun disebabkan
nak amek 5 tahun tapi kekurangan rm50 maka aku amek saja lah 3 tahun
so lepas nie boleh race tanpa risau kena mata merit ye lor P kan percubaan kalau
silap sedikit kena point so bila dah dapat lesen penuh tak risau sangat yeaaaayyy
lesen P aku kena potong so sementara nie letak gambar kembang semangkuk
nanti lepas 3 tahun letak gambar cun balik ahhh cehhh gambar cun perasan sudahhh
lepas nie aku mau pergi ke bandar pergi ke kota tinggi pendek type seluruh kawasan
Johor termasuk highway jugak taw lepas dah mahir semua tu nak try seluruh Malaysia
waahhhh berangan tak ingat tapi hati ada kecut kereta banyak laju sereemmmm
tapi dah lama tak drive pergi Jusco asyik mengelak ajek kuikuikui
lagi plak aku memang dah fikir sementara P tak mahu drive ke mana-mana nanti
habis P baru nak tunjuk aksi now P dah habes boleh lah aku tunjuk aksi ku...

2 Serius Talk:

cinta siswi said...

waa.. excitednye.. tahniah2.. siswi lmbt lg..hihi..

Amoi Farah said...

sangat2 exited hehehe terima kasih siswi..Insya Allah lepas nie siswi pula mendapat lesen penuh ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!