♥ 11/12/13 ♥

 

Hari nie bersamaan 11.12.13
satu number yang sangat sangat cantikkk
tapi entry hari nie bukan nak membebel pasal tarikh tu
nak membebel pasal yang lain :p

Aku berjaya buy number nie pada hari monday ^_^
kebetulan monday cuti so merata rata tempat la aku mencari
yeaayyy rezeki kali nie jumpa lagi number birthday "233"
kali nie yang last terus 233 tu yippyyyyy

Tapi rega nya makk aiii sampai RM18
padahal can jek jual RM8.80 can
tapi nak number tu punya pasak aku sanggup keluarkan RM18
hikhikhik

Kata dah malas nak tukar number nie apa hal tukar lagik
waittt nie my second number
tak lengkap la hidup using one number jek
rasa macam ada jek yang tak kena muahahahaha

Nampak gayanya kali nie tak kan tukar kot
ye lah dah dapat number yang baikk punya
love it so muchhhh....!!!

Sis bising kata membazir
tapi number 233 nie payah nak mencari
sekali jumpa kat new location
now jumpa kat tempat yang ku duduk tika nie

Sanggup ko tanya orang orang yang use free basic internet
pasal boleh ke 24 hour bukak celullar data
tak puas hati dengan penerangan masa nak beli
ramai yang kata syok can open instagram
yang tu aku pon tak sure muahahhaahaa

Hope sangat la boleh so dapat la aku bebel bebel
kat twitter :p
kat facebook maybe tak kot 
lagi pulak kalau nak laju kena beli yang RM30
hurmm tak payah lah 

Fad ohh Fad lepas nie senang la sikit nak sms
tak de la masing masing teruk keluarkan sen untuk tiap sms
setiap sen tu adalah berharga hohohoho

Plan kali nie mahal sedikit la
maybe pasal dah kasi internet free yang seciput tu
so orang pon tak kan pilih nak sms :p

Aku tak kisah la sms ke apa ke
layan jek lah asalkan apa yang aku beri pesanan or
balas balik pesanan tu di terima sudahh

Hurmmm nak download wechat or not..??
rasanya download kot pasal wechat yang aku use number celcom
nie nak remove dah menyemak jek banyak banyak chat apps
so biarkan jek whats app dengan kakaotalk
walau pon aritu gatai jek tangan nak remove kakao talk 

Yeayy tak sabar nak berkhidmat dengan number baru
kalau ikutkan number lama tu dah nak setahun
hampehh masa birthday tak de pon kasi bonus birthday

Tapi aku buang pon pasal malas nak use
mengenangkan lagik number tu from new location
and number pelik pelik suka call or sms
harap sangat number baru nie nanti no more number
pelik pelik call or sms 

Hope tak menyakitkan hati jek la
memandangkan as second number so tak rasa sangat la
cukup la sekadar menumpang di pinggiran
cehhh ayat tak boleh blah betol la

Nak use phone apa yer...!!!
nak lenjan jek la galaxy y cinonet tu
senang nak angkut ke sana ke sini
love phone yang cinonet cinonet 
tak memberatkan pocket :p

Welcome back hotlink :p :p :p :p :p :p (baca dalam nada menyampah)
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!