♥ Busy Sangat ♥


Now kebusyan melanda so a bit sukar untuk update blog
if update pon hah time time beginik la itu pon kalau tak tidur
busy nie sampai next month baru dapat settle kan
nanti la ku update slow by slow

Hari nie dapat good news...
BFF ku Fad dah nak bertunang next month
Alhamdulilah jodoh dia dah sampai
turn aku hurmmm semuanya urusan Allah

Sangat sangat happy
dalam diam diam tu hehehehe
Kawan sejati ku dah pon punya pasangan hidup
semoga kekal until jannah Amin

Boleh plak aku dah lupa skill makeup power
duhhh otak nie makin lama banyak benda makin lupa
sorry la friend....

Ku cuba jugak yang terbaik buat kawan sejati
eii tak sabar nak menunggu detik itu

aku ingat nak buat edisi scary
sekali aku lupa mana aku save ayat yang aku dah karang
malam nie otak macam slow sikit nak ingat balik apa yang
dah terjadi grrr sebab tu aku karang cepat cepat
kalau tak hah begini la asyik lupa ajek

Jenuh nak transfer video nie lah
lambat pulak tu sabo jek la
kalau tak transfer memory card low la pulak hurmmm

Aduhhh sungguh lamanya
rasa macam nak restore balik jek phone nie la
bukan iphone but samseng note
then nak cut lagu bahagiamu deritaku Hafiz
hari hari dok dengar lagu tu lama lama ehh best jugak
muahaha kejammm selama nie ingat boringgg
tapi video clip dia syokkk ooo bestttt....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!