♥ Petroleum Jelly ♥


Entry kali nie tak de gambar malas nak snap gambar and malas
nak google gambar huhuhu kemalasan sedang melanda ^_^
tahukah anda apa itu petroleum jelly..??
ianya sejenis ........

Benda nie terdapat pada vaseline
ala bukan vaseline lotion taw
yang tutup biru tu hah that one...

Bermacam macam benda boleh use using that
aku sekarang nie tengah merajinkan diri untuk use
tu kat kaki terus pakai stokin
aku dapat petua nie dari blog tak ingat blog apa nama

Hasilnya day 1 memang menakjubkan
berseri seri kaki ku ^_^
and a bit lembut la yeaayyyy shuker tapi tu la
antara rajin dengan malas jek

Letak kat bibir pon bagus taw
dulu dulu aku ada letak tapi tak suka rasa
macam too much melekit tapi bagus esoknya
bibir feel smooth jek sukerr

Kali nie aku buy untuk test pada kaki jek
cannot use untuk bibir lah tak elok
so after this nak lekat tulis for kaki only

Kat siku lutut vuntut baby pon can put
tapi aku lebih suka put kat kaki kasi lembut jek
percaya tak ianya boleh melebatkan bulu mata
tang nie aku belom test lagik sebab malas
and bab mata aku tak berapa nak try sangat

Ade jek kat google tunjuk keberkesanannya
tapi aku still macam yakin tak yakin gituk
cari kat watson jusco hari sunday tak jumpa
bila tak nak bersepah sepah ada jual
bila nak boleh pulak tak de haishhh hangin aku

Last last jumpa kat Midas semalam
tu pon kecik jek bottle
sis kata beli besar lagik untung
tapi aku tak nak coz nak mencuba untuk tengok
hasilnya sama ada okey or not
kalau tak okey kan dah membazir huhuhu

Actually ada banyak la manfaat
kalau google bermacam macam yang keluar
tapi aku lebih kepada nak lembutkan kaki ku saja
benda lain aku tak amek tahu

Tapi after kaki ku berjaya jadi lembut seperti yang ku mahu
baru la aku nak try yang lain lain tu
tapi masalahnya entah dapat ke tak hasil seperti yang
aku nak pasal bila datang malas hareeeemmm tak pakai
tak apa lah from now nak kena merajin rajinkan diri
untuk diri sendiri...kepuasan diri sendiri melihat hasilnya........

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!