♥ Lupa Skill ♥

 

Duka citanya aku dah lupa skill makeup andaman yang aku belajar dulu
sangat sangat menyedihkan dah lah aku suka sangat skill makeup tu :(
lelagi sekarang aku dah lama tak heavy makeup aduhhhhh

Fad nak bertunang next month
so dia mintak aku tolong makeupkan dia
dah lah hari bahagia dia so tak kan la aku nak rosakkan dengan makeup
yang entah apa-apa senang kata tak sesuai la

So aku just cakap boleh tu boleh tapi aku dah lupa skill
kalau makeup macam raya gituk boleh tak
mujur Fad kata dia tak kisah janji settle bab makeup

Aku rasa a bit bersalah la
dah lama aku tak buat heavy makeup so takut la hasilnya nanti
mengecewakan lelagi sekarang memang dah tak ada hati langsung
nak buat heavy makeup cuma tahu lenjan bb cream ajek
tak kan aku nak suruh Fad pakai bb cream bla bla bla etc
tak bagus kan dia la sahabat sejati dunia akhirat aku

Aku ingat few weeks sebelom majlis
nak practice balik la skill makeup
guna apa yang aku rasa aku mampu untuk makeupkan Fad
kena korek balik segala barang heavy makeup la jawabnya

Macam bodoh jek kan suka makeup tapi dah lupa skill
aku dah cakap yang aku nak mulakan balik practice
jadi jangan nak kata pe hal aku duduk rumah tapi makeup sekati
ohh ya tak de sapa sapa ke yang nak kahwin ehh bagus jugak test
jadi tak de la kena kutuk duduk rumah pon sakan bermakeup :(

Terasa macam ehh nak try lah bermula malam nie
tapi malas pulak nak cuci makeup :p
lagi pulak muka aku still ada bb cream malas nak bersihkan

Sejak sejak dua menjak nie aku dah tak de hati nak
makeup heavy tapi demi mu wahai sahabat
akan ku usaha jugak agar kau nampak cun melecun
confirm bakal mak mertua senyum riang

Nak mulakan balik aku pon dah tak ingat
mana aku sumbat foundation aku tu
lepas tu segala mak datuk brush pon aku tak sure mana pergi
otak nie memang dah tak boleh nak fikir apa-apa pulak

Skill sila hadir supaya aku dapat puaskan hati ku terhadap makeup
demi sahabat sejati dunia akhirat aku....
practice make perfect...!!!
mulai sekarang kena watch balik kat youtube skill makeup
otak ohhh otak why why why bila perlukan skill makeup
dengan segala rasa hampehnya terlupa...??

Practice...practise....and practice...
sampai la berjaya.....!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!