♥ Dear Darling Tint ♥

 

Semalam merayap berjalan jalan sampai ler ke Jusco Bukit Indah
minggu nie too much berjalan la bermula friday, saturday & sunday
kebetulan pulak kat situ ada etude house dulu dulu aku pernah
buy lipgloss and tak teringin pon nak try yang lelain

Masa after arwah nenek meninggal pergi KL
cari la persiapan akhir raya walau pon tak raya
didi beli lip balm kalau tak silap masa tu dah mula jinak jinak dengan
bb cream so bila bermula dari bb cream terus merebak ke lain

Disebabkan masih ada buy 1 free 1 lagik 
aku grab yang nie menambah nambahkan sedikit supaya
lama cikit nak habis :p

Ingat nak buy vampire red dah search lawa giler
sekali dah tak ada stock adeyyy punya la frustttt
lepas nie boleh la pakai bb cream dengan lip tint saja

Memula sis pon nak join beli after aku godass dia suruh buy
sekali ATM RHB problem so tak boleh la nak buy
after dia try using tester cara sis macam tak bekenan jek

Malah sis cakap nak pergi mana pakai lip tint
aku suruh la dia pakai bila keluar berjalan
tak pon pergi work pon boleh pakai aper

Sempat go daiso mencari tool box tapi tak jumpa
tak sure macam mana nak adjust semuanya
tapi tu la bila dah beli lupa dunia muahahahha

Tak sabar nak pakai dear darling tint
before aku pakai lip tint aku akan pakai lip care
untuk elakkan bibir kering and golap
bila baca review ada yang kering ada yang tak
tapi sebagai langkah pencengahan apa kata pakai saja
lip care bukan saja protect bibir tapi mencerahkan bibir

Ingat nak cari yang pink neon sekali nan hado
benci taw maybe kalau aku pergi etude house city square
ada kot tapi tu lah tak payah la dah cukup la apa yang ada
pakai sampai semuanya habis after this no more buy
makeup gegegege 

Selalunya cakap tak serupa bikin
ada jek tergodasss nak buy yang baru
tapi setakat tambah tambah sedikit okey la

Seakan akan rasa semuanya dah complete
no need untuk tambah menambah lagik
semua yang ku impikan dan idamkan
dah ada dalam tool box make up weeee ^_^
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!