♥ Bakery Town ♥

 

 Aku tengah syok main game nie Bakery Town
itu pon lepas sis yang main semalam aku kan rajin godeh phone dia hehehe
then aku cakap bestnya nak download la tapi tak download pon
tadi pagi baru aku download 

Sis cakap game nie can play without internet tapi aku tak caya
mana taw kot kot kena prank ke sekali ehh betol lar without internet
can play wahhh besttt besttt so kalau ke mana saja pergi can play
tanpa risau tak ada internet janji battery full

Untuk pengguna android maaf coz game nie tak ada
yang ada cuma pengguna ios sahaja
actually game nie ada 2 satu bakery another one restaurant
pagi tadi aku main kedua duanya tapi macam tak sanggup
nak uruskan tu yang aku remove buat penat jer main sampai
level 6 :p

Game nie seakan akan Bakery Story tapi game tu need internet
if tak de internet jangan harap tapi if internet ada tapi kekadang
mereng kita dah serve masakan bila sekali lagik bukak
masakan tu masih kat oven hampehhhhhh

Aku baru level 7 asyik tak cukup coin pasal dah beli wallpaper
huhuhu nasib ler sis bising siapa suruh ikut mata aku nie
tak boleh kalau nampak notification mesti nak settle kan
kalau tak rasa macam eiii menyemakkk

Ada lar jugak game yang best
sejak dua menjak nie makin kurang main game kat phone
bila jumpa game best hah sangkut tapi battery jek la tak menahan
standby je la charger hehehehehe

Tengok menu semua best best tak sabar je nak unlock
kalau main kat ipad maybe lagik best kot sebab besar
malas plak nak download kat ipad huhuhu
kang kalau merayap aku jarang angkut ipad so tak pepasal
sementara nak menunggu aku tak de game nak main

Dulu aku rasa download game bermacam macam tapi tak main
la nie download game sikit pon tak main jugak grrr
so lepas nie nak bersihkan lar mana game aku jarang main
nak remove buat menyemak ajer

Untuk seketika nie aku dah mula gian main game nie
sis plak ada few game dia handle giler kental minah sorang tu
aku plak dah tak larat nak jaga game banyak banyak
now belom busy kang after dah settle few things busy akan melandaa
so baik aku stay satu game saja

Ohhh ya game flowerama pon best gak tu pon kai android tak de
maybe sebab tu kot faktor kedua sis telah menyimpan samseng dia
dalam box and use iphone hohohoho
samseng samseng apa lar nasib aritu aku now sis plak :p

Siapa main game nie jom jadi neighbour
tinggalkan id name game nie so aku akan request
grrrr now aku stop baking nak kumpul coin
untuk extand bakery ku habiskan semua masakan yang ada
dah dapat extend dapat ler menambah kerusi meja

Dulu aku suka main game baking life kat facebook
dah design pink + brown cantik but now game tu dah berkubur
kalau lar ada kat app store kan best boleh play
aku sanggup mulakan balik huhuhuhu

Kumpul coin ehhh cuma yang nie kena bersihkan satu per satu
kalau yang story punya sekali click nanti akan bersih tapi yang
nie kena click kain then macam spray lepas tu nanti kat lantai
or kerusi or meja akan ada pisang la ala macam makanan jatuh
then kita kena bersihkan nanti dapat coin and xp

Game nie xp dia bestttt tak sabar nak kejar sis hehehehe
minah tu dah level 11 aku plak baru level 7 aduhhh semput nak kejar
tak pe kalau aku tala game sehari suntuk confirm lebih daripada sis
grr tak kot sehari suntuk setakat yang mampu jek lar
abis benda lain tak buat asyik main game jerrrrrr

Hoyeee jumpa game besttt shukerrrr
tak menahan lar battery before nie dapat la aku cover sampai
2 hari lepas nie sehari jer la battery menahan terus kena charger
nie pon dah 30% tapi malas benor nak charger grrrrr

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!