♥ Nak Buat Macam Gini ♥

 

Aku ingat nak buat macam ginik lar senang nak letak makeup,skincare
dengan lotion deoderont segala bagai
nak capai pon senang tak payah nak turun kan bakul 
senang cakap semua serba menyenangkan hidup aku ler

Maybe aku just beli wall shelves sahaja and tak payah nak beli kerusi
just pakai je kerusi yang ada kang menyemak plak banyak kerusi dalam bilik
lain ler kalau bilik besar boleh lar jugak nak letak 2 or 3 kerusi
rasanya muat kot nak letak barang makeup aku termasuk cermin seperti
gambar dari beli belom bukak lagik untuk pakai coz tak de tempat

Maybe satu muat lar agaknya letak barang makeup
nak siap pon senang just capai depan mata saja
lepas tu nak susun susun pon senang jugak

 

Macam ginik pon cantik kan kemas and tersusun lepas tu boleh letak flower
rasanya aku kena buat ginik lar so boleh letak skin care sekali
maybe rak pertama skin care, lotion, deoderont, perfumes & remover makeup
then yang kedua letak barang makeup hurmmm cun jugak cara tu
nanti boleh ler berangan letak bunga rose

Tapi dinding aku tak kan ada penghadang macam gambar so
kena berhati hati tak boleh letak tepi sangat nanti silap sikit jatuh
cantik kan macam tak sesabar nak jadikan kenyataan
hurmm agaknya before raya boleh buat tak ekk :p

Aku nak cakap dengan mum siap tunjuk gambar lagik
then mum cakap suka hati jangan nanti aku muak rasa menyemak
maybe tak kot sebab senang nak letak barang makeup dan lelain
nak capai pon senang tak payah nak jinjit kaki al maklum pendekkk

Aku bekenan color white tapi mana nak carik color white
kat ikea berlambak ada tapi johor mana ada ikea
kenapa lar ikea tak nak bukak seketol kat johor bencii tawwww
yang ada semuanya color biasa jer

Hurmmm aku tak letak cermin besar just cermin kecik tu jek
aku dah nak start survey tengok nak carik yang murah
and tak nak panjang sangat tak nak pendek sangat just sedang sedang
saja kenapa lar dulu aku tak fikir nak buat semua nie

Ohhh lupa dulu aku tak berapa sangat nak makeup
sebab aku kureng dengan foundation sejak dah ada bb cream
saja aku baru rasa syok makeup coz tak terlalu over
aku kureng cikit bab makeup over

Lepas tu aku berangan cikit nak letak lampu
weeee hanganan yang tak beringat ingat wakakakakka
mana nak carik plug tak kan nak berselerak wayar dulu tak nak fikir :p
haishh macam tak sesabar nak jadikan reality

Kenapa lar sekarang nie aku baru pandai nak deko deko bilik
macam seorang pompuan yang ayussss
selama nie tak fikir pon hurmmm kalau boleh tak nak lar
pasal rasa macam girl sangattt grrrrr
but now semuanya berubah ohhh nooo

Hope ada lar kat Mr DIY
nak mencarik ler jawabnya tak kan nak carik sampai kat daiso plak
and siapa nak tolong aku pasangkan...??
kan best kalau aku jenis tahu pasang tak payah nak harapkan orang lain
hurmmmmmm

Tak hagak hagak ayat before raya
pe hal plak ooo kan raya boleh buat deco deco now berangan plak
kat tepi tu boleh letak bunga rose aku dari dulu berangan nak letak
bunga rose hidup kat tepi tapi selalunya time raya jek buat
lepas tu dah tak buat lagik

Susah nak maintain bunga rose hidup lar
kena 24 jam aircond tak boleh kena panas grrr agaknya lepas nie boleh 
buat balik anganan dulu ohhh hooo now dah sibuk nak jadi girly :p

So akan ku jadikan ianya sebagai impian bukan lagik anganan
hope ianya jadi reality bukan anganan ^_^ 

p/s: sumber gambar pertama click here manakala sumber gambar kedua
daripada uncle google...

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ct cucubi said...

selamat mengubah atur brg mekap! :)

Amoi Farah said...

Ct Cucubi: Terima Kasih

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!