♥ Why Why Whyyyyyy ♥

 

Kenapa internet kau buat perangai mau tukar jadi siput babisss ka
asyik loading jer memanjang bill dah bayar tapi macam arghhhh
ingat monday nak pi complain lar nape makin lama makin macam 
grrrr kenapa bukak tutup lepas tu kat phone kena forget then connect

Streess tahu tak nak mengerjakan ingatkan okey tapi makin lama
makin grrrrrr dah tak tahu lar nak buat macam mana lagik
dah back macam dedulu masa baru pasang internet
naik peninggg nak fikir

Takut buat complain nanti suruh upgrade ke Unifi
aku plak unifi nie macam kureng la adakah ianya lagik better...??
padahal amek yang paling besar punya masa nak apply siap kena
perli kata nie rumah ke office hampehhh

Aritu orang TM call tanya nak upgrade ke unifi
laju je aku jawab tak nak :p
lampu blink blink jer kekadang bilik sis tak dapat
hampehhhh coverange ke bilik aku jer another satu bilik
terus tak de line stress betol lar

Lepas tu instagram also buat perangai aduhaiiii
sabo jek lar satu per satu buat hal lepas nie apa plak buat hal
tak pe monday buat report lar jawabnya kalau di suggest
tukar ke unifi hurmmm nak bising or what...!!!!

Akan ku fikirkannya....
tunggu jek la monday tengok apa yang dikata
selalunya aku bersabar tapi ntah lar macam tak boleh nak sabar
every month bayar tapi makin lama makin menyakitkan hati...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!