♥ Kisah Pinky ♥

 

Disebabkan oleh cute miut aku ingatkan muat la nak letak daily
makeup aku if travel pergi mana mana sekali hampehhhh
dah la cute sangat sangat terasa macam auwwwwww so cute
letak syiling boleh camera pon boleh maybe powerbank also boleh

Masa dapat free gift actually not free gift kot
coz aku keluarkan RM88 untuk dapatkannya 2 kali RM88 okey
tak de la plak aku try masukkan barang barang daily makeup
sebab hati ku kata ala muat la tu tak payah try la mesti muat

Aku pon malas nak amek port gasak la janji muat
now aku sumbat kat dalam almari tempat yang senang nak capai
masih belom digunakan lagik tak tahu la bila nak guna
mungkin suatu hari nanti cuma tak pasti jek bila akan guna

Sampai la kali kedua beli baru la terasa gedik nak try
kekonon ingat muat so yakin over sangat la sekali
try la masukkan hampehhhhh tak muat okey....!!!

 

See terkeluar keluar nymph aura boleh lagik masuk
bbcream tu terkeluar kat bucu maybe kalau zip boleh
tapi tak boleh nak zip habis la huhuhu

Segala jenis lipstick pon boleh kot kalau selit selit
coz compact powder pon aku selitkan sekali grrr
yang paling hampeh i'm bloomig mist tak boleh masuk
kalau bb cream masih boleh la walau pon terkeluar
tapi tu la i'm bloomig mist langsung tak muat
habis tu tak ke rasa macam frusttttttt

Maybe nie boleh masukkan nymph aura, any cushion foundation
dengan lipstick lipgloss or liptint jek la
3 barang tapi yang kecik punya la sabo jek la

Maybe boleh put eyeshadow ker yang kecik kecik or
sedang tapi boleh masuk hah tu jek kot
tak try lagik masukkan nymph aura sunblock any cushion
liptint and lipgloss rasanya kalau tu jek boleh kot
ku sangka boleh muat semua daily makeup sekali
hancur punah harapan ku sob sob sob

Tak apa la kena gak carik bag makeup untuk travel
nanti before beli bag makeup aku kena hangkut sekali
semua daily makeup untuk test boleh tak masukkan kesemuanya
so kalau boleh masukkan kesemuanya hah baru aku beli
akan aku carik sampai jumpa cuma tak tahu jek bila nak
mulakan carik miahahahhaha.....

Mungkin akan muat untuk letak touch up makeup
ye lar after solat or dah hilang ker
tak apa lar mungkin tak muat untuk letak semua makeup
sekurang kurangnya muat untuk letak touch up makeup
so berguna lar jugak hehehe

Just masukkan compact powder dengan liptint sudahhh
maybe any cushion foundation for touch up kan muat
berguna lar jugak untuk dijadikan bag touch up
selalunya aku akan sumbat jer tak put dalam bag
after nie dah boleh put dalam bag and tak bersepah  ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!