♥ Tenang & Damai ♥



Dari dulu aku suka tempat tempat macam ginik
pantai or laut yang airnya jernih lepas tu boleh duduk rilex rilex or
lepak lepak macam ginik tenangkan diri melihat keindahan ciptaan Allah
mesti bestkan kasi sebulan pon tak apa aku suka janji ada internet

Layan angin sepoi sepoi gituk
duduk sambil baca novel or just rilex kekonon tidur tidur ahakk
sesambil berangan jadi princess ker :p
haishhh kan bestt nak lagikk best nie private beach

Bestkan tempat idaman kalbu lelagi kalau air jenis jernih and lawa
makk aii cam nak fly jer pergi sana tanpa fikir soal kerja
rasanya bukan aku sorang jer kot rasa ginik setiap orang pon sama
coz tempat ginik adalah sangattt damai

Cuma satu jer ngeri takut sunburn ajer
nak putihkan balik susah nanti lagik bertambah stress
makan masa berbulan bulan lamanya grrr

Kan best kalau every month dapat pergi duduk selama seminggu
sampai ler rasa muak dah tak nak pergi lagi huhuhu
nie namanya kerja giler kan tak de orang pon sanggup buat demikian
hehehe tapi aku teringin nak merealisasikan impian kerja giler tu

Aku dah lama aim kan tempat nie 
Maldives search saja kat google semuanya pemandangan yang indah
reganya pon turut indah nak lagik best lagikkkk indah :p
tapi kalau dah macam ginik punya lawa ala tutup mata jek lar bab duit

Mesti romantik giler kan tempat tempat ginik
ala kalau tempat romantik orangnya tak reti nak tunjuk keromantikan
tak berguna jugak huhuhuhu tapi tempat ginik more untuk lepaskan
tekanan dan inginkan sesuatu yang rilex and damai saja

Kalau nak duduk terus boleh tak ekk tak mo balik
or balik pon sekadar settle kan segala urusan urusan then balik semula
agak-agaknya kalau berbulan bulan duduk sana rentung tak ekk kulit aku
yang tak berapa nak putih nie :p

Lagik best kalau reti swimming see bila boring swim kat swimming pool
just terjun jer kat dalam laut siap ada sediakan tangga lagik
tiap-tiap hari dapat tengok matahari terbenam
tapikan bila dah sampai tempat ginik hati pon kecut okey
terfikir kalau jatuh macam mana

Nanti lar aku try korek balik gambar kat palm resort yang seakan ginik
lepas dah jumpa aku try update okey
selagi gambar tak jumpa memang tak berupdate ler jawabnya
terkenang balik plak buweekkkk
so lepas nie nak buat label or tittle throwback
sengaja nak ingatkan balik kenangan :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!