♥ Jumpa Kembali ♥

 

Syukur Alhamdulilah jumpa balik ^_^
semalam malam hilang macam haper aku dok bongkar mencarik
dah ler semalam sejuk sangattt tak pepasal tidur guna 2 selimut tebal
haishhh control aircond saja jer kan bikin pasal

Alhamdulilah jumpa jugak padahal semalam kat tempat terselit tu
aku dah mencari tapi tak ada pagi tadi after Ayyash pergi school
angkat bantal jumpa elok terselit grrr
tak apa lar janji jumpa kalau tak maybe malam nie guna 2 selimut

Best plak guna 2 selimut rasa macam selesa sangat
mujur tak terbabas tidur kalau tak huhuhuhu
jangan malam nie buat lagik sudah tidur guna 2 selimut :p

Selalunya after Ayyash sleep aku akan naikkan sampai 20 or 23
unless if Ayyash dah start gelisah tolak tolak selimut 
aku akan turunkan sampai 16 balik
so semalam sejuk tapi tak boleh nak naikkan sampai 20 or 23

Yang bestnya dah lar sejuk bukan main lena Ayyash sleep
dak tenit sorang nie kalau sejuk makin syok tidur tapi jangan panas
mula lar tolak tolak selimut huhuhu

Dari dulu remote control aircond asyik berlari ke bilik lain
so tak nak benda sama berulang aku sumbat dalam laci
tak pon aku letak kat tepi katil atas meja kecik
tak de sapa sapa boleh usik dah bosan lar asyik mencari
tu yang buat tanda gituk sepatutnya kena gantung tapi aku jadikan tanda

Bilik aku nie dari dulu petang jer kena start bukak aircond kalau tak
merasa lar bahang lelagi kalau petang panas perghhhh haba panas
kat bilik sangat tak selesa 
malam plak kalau bukak kipas jer lagi lar terasa haba bahang panas
nak tidur pon tak selesa 

Kalau dulu zaman sekolah aku tak suka bukak aircond
nanti lepas mandi sejuk gigil gigil ye lar pepagi kan
masa tu tak de lar panas macam sekarang nie
panas memang panas tapi lite jerrr still boleh accept
tapi lepas habis jer sekolah hahahhaa tidur bahagia bukak aircond

Dulu slumber rock jer tidur tak pakai stokin
tapi sejak dua menjak aritu tergatai pakai stokin lepas letak vaselin
terus every night kena pakai stokin kalau tidak kaki sakit
dah tua ker aku nie...!! kalau dulu okey jerr sekarang hurmm

Lepas nie nak ikat jer lar remote control aircond kat tepi
tak de lar lagik kes asyik hilang or terselit huhuhu
suka sangat selit kat tepi katil best sangat ker
padahal aku letak elok jer kat meja :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!