♥ Bulan ke 4 ♥

 

Hari nie dah masuk bulan ke 4 di tahun 2014
makin lama makin cepat masa berlalu meninggalkan segala galanya
tinggal 88 hari lagik kita nak sambut bulan Ramadhan
mengigatkan untuk ganti pose...

Kalau dulu setiap masuk bulan baru aku selalu berharap
akan hadirnya pelangi selepas hujan yang turun tapi
nampaknya pelangi itu masih belom mahu muncul
cuma hujan yang kadang kala asyik menghampiri

So apakah perancangan buat bulan April hurmmmm
iskk kelatnya mata ku rasa macam nak lelap lelap jek
nie kalau dapat tidur phewww syokkk hoccayyyy

Dedulu masa belom keluar fatwa April Fool haram
habis bebudak kelas kena bahan tapi bukan aku bahankan dorang
aku tak amek port cuma tengok jerrr
kekadang rasa hampeh betol now kebanyakkan mereka dah jadi
suami orang macam tak percaya plak :p

Ahhh rindunya zaman zaman dulu
kalau di tanya nak kembali ke zaman apa aku nak masuk balik
time 2008 then nak adjust apa yang patut cehh tak hagak hagak
tak mungkin hoccay terus menuju ke hadapan bukannya belakang

Bila april tiba baru tersedar yang ganti la puasa cepat...!!!!
kang dah sampai masa tak menyempat nak ganti
terasa macam nak salahkan jer kena demam denggi :p
cer kalau tak kena confirm puasa maintain....... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!