♥ Software Update ♥

 

Menyesal plak update ios 7.1.1 sebabnya ialah battery drain bukan main laju
naik stress aku padahal masa tengah update dah charger so battery dalam
40% gituk terus tidur tutup charger ingat pagi nanti lar nak charger
sekali bila nak charger sebab nak pergi majlis bertunang orang
makk aiii tinggal tu bukan main laju turun

So charger lar kejap then after play game aku akan pastikan tak de
satu apps pon still running bila buat gituk mujur battery masih boleh
cover and dapat lar menampung :p

Nak main game dengan selfie pon dah tak de mood
pasal fikir battery macam air cepat beno drop
sis pon bising bising gak hope after nie dapat lar fix
entah berapa lama lar nak menahan use ios 7.1.1
bila nak kena update ios 7.1.2

Dulu pon pernah kena gak benda yang sama macam biasa ler lepas
update next software dah okey tak de lagi battery drain
so nie nak kena tunggu lar sampai ada ios 7.1.2
tunggu....tunggguuuu dan tungggguuuuu

Lepas nie nak kena make sure power bank always full
so kalau keluar emergency battery drain ada backup
aku nie powerbank pon malas nak charger semua serbaaa malass

Setakat nie mampu ler bertahan 2 hari baru charger
itu pon kalau penggunaan kerap memang every night kena charger
nie pon battery dah jadi merah but aku still tak charger lagikk 
lagi plak kat luar cuaca dah mendung and dengar bunyi kilat guruh
tak berani nak charger...

Dulu pernah charger phone tapi aku terlupa nak cabut
sekali petir kilat terus charger tu tak boleh nak charger lagik
tapi tak rasa pon pasal petir kilat coz tak kan lar selama nie
okey jer tak de masalah maybe charger tu yang bermasalah
mujur dapat tukar fuhhhh legaa

Ada extra duit aku nak beli kepala plug charger untuk powerbank lar
senang tak payah nak kacau kepala plug charger aku and maybe
tu will use untuk charger phone bila keluar ke mana mana
hope one day akan jadi kenyataan lar.......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!