♥ FA Dah Kahwin ♥

 

Hahahaha aku suka ayat nie ^_^
Fahrin Ahmad dah kahwin aku tak frust sikit pon tak frust
tapi aku unfollow instagram dia hahahahha
frust ekk tu..??

Tak lah aku bukan frust tapi dalam proses mengerjakan instagram
just unfollow orang yang aku rasa tak perlu kot ada kat instagram
lagi pon nak edit balik untuk follow :p

Ikutkan hati malas nak follow artis tapi aku terpaksa
kang log in jek asyik nampak muka sendiri jek
and muka yang aku follow walhal gambar tu 4 hari yang lepas
muahahhaha so nak carik something yang menarik

Kalau insta amoifarah tu still ada lagik
dah malas nak usik penuh dengan iklan dalam tu
pelik lah macam mana dorang boleh jumpa insta amoifarah
lepas tu semua pakai follow grrrr

Okey lah FA dah kahwin umur pon dah berapa
tak lama lagik dah nak masuk 40 kan
sekejap jek masa berjalan

Masa jumpa dulu pon rasa macamm ehh lainnya
kat tv dengan real depan mata

Sis kata aku frust pasal FA dah nak kahwin
waitt tak frust pon tak nak lah FA cehhh
macam lah si FA nak aku kan....
tak suka share dengan orang lain :p
tu lah ayat aku balas balik kat sis muahahhahaha

Aku tak frust tapi saja post kekonon macam frust boleh..??
nope sikit pon tak frust apa untungnya aku nak frust
macam lah si FA tu kenal aku welll tak kenal langsung
aku jek kenal dia hahhahaha.... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

sitirohaida said...

tulah...akak pun frust jugak..heheh

Amoi Farah said...

Siti Rohaida Yusof : Hehehehe

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!