♥ Girls Date ♥

 

Semalam masuk singapore then dating dengan cousin ^_^
hahahha dating dengan kak geeyah pasal nak mintak teman
untuk beli something ^_^

Nie playground and wet playground
Ayyash punya lah happy main sampai basah kuyup
ikutkan hati nak jekkk join but tak bawak extra baju
just bawak untuk Ayyash jerr

Kalau nak main light wet boleh coz ada tempat pemanas
pengering tu aku tak sure apa namanya best lah jugak
tapi kalau dah kuyup kem salam jek lah
tukar baju lagikkk bagus hahhahahha

Kak geeyah bawak yaya and mimin sekali
so Ayyash ada lah geng nak main
main air nie pon dengan mimin
nak ajak aku main sekali but no thanks darling
ashyu tak bawak extra baju

Main pon tak lama pasal nak balik cepat
target before pukul 6 petang dah keluar dari singapore
but kol 7 malam baru gerak keluar muahahhahaha
lari sejam timming

But as long as Ayyash happy tak pe lah

Habis main pergi makan
actually tu memang wajib ler macam mana pon kalau keluar
mesti kena makan luar hahahhaha macam tak complete
rasanya kalau tak makan kat luar :p

 

Aku pilih Chicken honey royal kalau tak silap
with pasta lah not bad kat Malaysia tak ada sob sob sob
dengan berry sparkle 

Ayyash pilih pizza tapi aku tak rajin nak snap gambar 
so aku just snap gambar sendiri punya makan sudah lah

Then dessert kitaorang pilih apa ntah namanya lupa
larva cake with ice cream
then Ayyash include kids meal dapat ice cream pattern
mickey mouse

Kenyang perut caloooo let's go balik
perjalanan masih jauhhh untuk sampai ke rumah
kol 9 lebih malam baru sampai rumah
penat giler but enjoy

Next plan nak ke Zoo
tapi kena kumpul duit ler hahhahaha
entah macam mana aksi Ayyash pon tak taw ler

Aku sempat capai selipar 
boleh lah jadikan as selipar raya
aku malas nak snap gambar :p
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!